سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیدار شو!

بعد از شیش سال برگشتم

شنبه 93 آبان 10 ساعت 3:48 صبح

با عرض سلام 

تقریبا 6 سال پیش بود که آخرین مطلبم رو تو این وبلاگ نوشته بودم. امروز بعد از 6 سال وقتی دیدم که هنوز مطالبم بازدید روزانه داره هم خوشحال شدم هم متعجب.

 

تو این 6 سال بیشتر در فیس بوک فعال بودم و تقریبا اینجا رو فراموش کرده بودم. تو این غیبت 6 ساله کلی اتفاق هم در درونم و هم فضای دور ورم افتاده. به خیلی از آرزوهام رسیدم. با یک دختر خوب و دوست داشتنی ازدواج کردم که از ته قلبم عاشقشم. کارشناسی ارشد در فیلم سازی از دانشگاه گتنبرگ رو گرفتم و در حال حاضر یک کارشناسی ارشد دیگری رو دارم می خونم. جشنواره فیلم مستقل در گتنبرگ رو برگزار کردم و کلی کارهای دیگه.

 

تو این 6 سال ذهنیت و باورهایم کلی تغییر کرد و این کلی بر اخلاق و رفتارم تاثیر گذاشت. هدف از بودن هم همینه حرکت به سوی کمال و رشد عقلی و معنوی.

 

خلاصه می خوام دوباره نوشتن تو وبلاگ رو شروع کنم

 

 من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : محمد | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بعد از شیش سال برگشتم
    یک استکان چای داغ با نبات زعفرانی
    بیدار شو! قسمت نهم (آرزوی انشتین)
    بیدار شو! قسمت هشتم انسان جهانیست در خود اندیش! بخش دوم
    بیدار شو! قسمت هشتم انسان جهانیست در خود اندیش! بخش اول
    بیدار شو قسمت ششم مقدمه فصل دوم
    بیدار شو! مقدمه
    [عناوین آرشیوشده]