سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیدار شو!

بسم الله الرحمان الرحیم
بیدار شو! قسمت هشتم انسان جهانیست در خود اندیش! بخش اول

 

انسان جهانی در خود!

 


با عرض سلام خدمت شما خوانندگان محترم امیدوارم هر جایی که هستید موفق و موئید باشید با لطف الهی.
دنیایی که ما در آن نفس می کشیم پر است از اسرار پنهان, ما همیشه با این اسرار پنهان رابطه داریم. یعنی این اسرار بر ما تاثیر می گزارند و ما بر آنان, بی اینکه ما موتوجه آن شویم.
یکی از این اسرار انرژی است! اکثر ما وقتی از انرژی صحبت می شود, برقی را که به صورت گوناگون تولید می شود را تصور می کنیم. این درست است. ولی الکتریسیتی نوعی از انواع انرژی است.


 انرژی (از واژه یونانی  به معنی فعالیت) یا کارمایه، در فیزیک و دیگر علوم، یک کمیت بنیادین فیزیکی است. در کتاب‌های درسی فیزیک انرژی را به صورت توانایی انجام کار تعریف می‌کنند. تا به امروز گونه های متفاوتی از انرژی شناخته شده که با توجه به نحوه ی آزادسازی و تاثیر گذاری به دسته های متفاوتی طبقه‌بندی می‌شوند از آن جمله می‌توان انرژی جنبشی، انرژی پتانسیل، انرژی گرمایی، انرژی الکترومغناطیسی، انرژی شیمیایی و انرژی هسته‌ای را نام برد.

طبق نظریه ی نسبیت مجموع"جرم و انرژی" پایدار و تغییر ناپذیر است (و آن را قانون بقای جرم و انرژی نامند)؛ بدین معنا که انرژی از شکلی به شکل دیگر و یا به جرم تبدیل شود ولی هرگز تولید یا نابود نمی‌شود

همه چیز باطری است و انسان بهترین باطریست .

 


 

بگزارید ساده بگویم که قابل درک باشد. همه چیز, برق (الکتریستی) دارد. شما می توتنید از همه چیز که در زمین و آسمان وجود دارد و حتا از بدن از انسان برق تهیه کنید. با دوتا سیم و دو فلز روی و مس می توانید از سیب زمینی و پیاز بجای باطری استفاده کنید. شما می توانید با چند لیوان آب عادی لوله کشی یا گل از باغچه رادیو جیبی را روشن کنید. من خودم آیپودم را با یک پیاز شارژ می کنم.


 


ما حتا می توانیم از اشیاء غیر ماده  که ترددهای انرژی در فضای دورمان وجود دار با آنتن یا ماهواره آن را به رسیور و سپس آن را به برق تغییر دهیم موبایلها و رسیور ماهواره های تلوزیونی انرژی ترددی را به صدا و تصویر نوری تغییر می دهند. صدا و تصویر نوری یک نوع از انواع انرژی هستند.


 
شما میتوانید  با چند  سیم و چند چیزه کوچک دیگر  + یک آنتن که درعکس فوق می بینید از هوا برق تهیه کنید و اگر موبایلتان خاموش شد با آن وسیله بدون نیاز به باطری یا برق دولتی آن را شارژ کنید ودیگر غصه خاموشی موبایل را به فراموشی بسپارید.

هرچه در زمین و در جهان است یک نوع باطری هست که به وسیله پدیده های شیمیایی درون انرژی را از شکلهای دیگری به الکتریسیتی تبدیل می کنیم. 

   


بدن انسان عکسی است از زمین. یعنی تمام عناصری که در کره زمین وجود دارد در جسم انسان وجود دارد. جسم انسان نیازمند به تمام این عناصر است. انرژی این عناصر به خون انسان منتقل می شوند و سپس بوسیله قلب به سر انسان و در سر انسان انرژی موجود در خون به الکتریسیتی تغییر می کند و عقل به وسیله این الکتریسیتی اطلاعات را از تمام بدن می گیرد و سپس برای عملکرد دوباره به آنها فرمان می دهد. به جز چند جای بدن بدون فرمان عقل کار می کنند مانند قلب که خود عقل خودش را دارد و تمامی معلومات بدن را در خود جای می دهد. سلولهای بدن نیز حافظه خویش را دارند. این یک حقیقت علمی است. انسان جهانی در خودش است و بهترین باطریست.


ولی ارتباط انرژی با دنیای ما و خود ما فراتر از آن است که تا اکنون برایتان توضیح دادم. در قسمت بعدی انشاالله خواهید فهمید. منتظر قسمت هشتم باشید.
و من الله توفیق خادم شما محمد



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : محمد | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بعد از شیش سال برگشتم
    یک استکان چای داغ با نبات زعفرانی
    بیدار شو! قسمت نهم (آرزوی انشتین)
    بیدار شو! قسمت هشتم انسان جهانیست در خود اندیش! بخش دوم
    بیدار شو! قسمت هشتم انسان جهانیست در خود اندیش! بخش اول
    بیدار شو قسمت ششم مقدمه فصل دوم
    بیدار شو! مقدمه
    [عناوین آرشیوشده]